zaterdag 10 maart 2012

Collage van Suzan



1 opmerking:

  1. Analyse door: Anne Brouwer
    1) Er woont in ieder geval een vrouw in huis, wat terug te zien is aan verschillende details: make-up, schoenen, tijdschrift Cosmopolitan op tafel. Hoewel dit niet zeker is, duiden ook de chocola op tafel en de cocktailglazen op een vrouw!
    2) Het huishouden is vrij chaotisch. Er ligt een glas op de stoel, de tablet ligt los op de bank, playstation spullen liggen los in de kamer, er staan overal schoenen en de tafel is vrij vol.
    3) Ik weet niet zeker of er een of meerdere bewoners in huis wonen. Ik denk minimaal 2, omdat er 2 dezelfde cocktailglazen in huis staan en er 2 wijnflessen op tafel staan. Ik denk dat de bewoner(s) vrij jong zijn, te zien aan de inrichting (vrij modern en strak) en de accessoires als schoenen en make-up.
    4)Ik denk uit deze collage op te maken dat de bewoners van dit huishouden een gemiddeld of bovengemiddeld inkomen hebben. Het huis is vrij groot, er is een zithoek en een 6-persoons eettafel. Ook is er een tuin aan het huis. Verder is er een playstation, een tablet en een grote televisie aanwezig.
    5) Ik denk dat er een jong kind in huis woont, omdat er een klein fietsje achter de bank lijkt te staan. Ik kan dit niet uit andere kenmerken opmaken.
    6) Ik vind de collage er heel mooi en professioneel uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen